
W 2025 roku mieszkańcy Tczewa będą świadkami nowego sposobu doręczania decyzji podatkowych, który ma na celu uproszczenie całego procesu.
Nowe zasady doręczania decyzji podatkowych w Tczewie
Od 31 stycznia do 22 lutego 2025 roku, mieszkańcy Tczewa mogą spodziewać się wizyt 15 urzędników, którzy będą odpowiedzialni za doręczanie decyzji podatkowych. To ważne wydarzenie, które ma na celu zapewnienie mieszkańcom bezpośredniego dostępu do istotnych informacji dotyczących ich zobowiązań podatkowych.
Co czeka mieszkańców po zakończeniu akcji?
Po upływie wyznaczonego terminu, wszystkie decyzje, które nie dotrą do adresatów, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego. Warto zaznaczyć, że z powodu trwającego procesu integracji systemów elektronicznych oraz konieczności przeszkolenia pracowników Urzędu Miejskiego w Tczewie, nie będzie możliwości korzystania z elektronicznych adresów do doręczeń. W związku z tym, decyzje będą dostarczane tradycyjnie lub przez platformę ePUAP.
To zmiana, która może wpłynąć na sposób, w jaki mieszkańcy będą odbierać informacje o swoich obowiązkach podatkowych. Dlatego warto być czujnym i śledzić wszelkie komunikaty wydawane przez Urząd Miejski w Tczewie.
Źródło: Urząd Miasta w Tczewie