UM Tczew: ZUS w Tczewie bez bezpośredniej obsługi klientów
Od 3 lutego br. do odwołania w związku z sytuacją epidemiczną w Inspektoracie ZUS w Tczewie niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.
Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:
Inspektorat w Pruszczu Gdańskim
Inspektorat w Malborku
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt.
Więcej o e-wizytach w ZUS
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.pt.) w godzinach 7:0018:00.
Do Państwa dyspozycji są również specjalnie infolinie:
- pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
- pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.
Urząd Miejski w Tczewie,
wrotatczewa.pl/zus-w-tczewie-bez-bezposredniej-obslugi-klientow/
Autor: krystian