UM Tczew: ZUS w Tczewie bez bezpośredniej obsługi klientów

1 min czytania

Od 3 lutego br. do odwołania w związku z sytuacją epidemiczną w Inspektoracie ZUS w Tczewie niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów.

Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:

Inspektorat w Pruszczu Gdańskim

Inspektorat w Malborku

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt.

Więcej o e-wizytach w ZUS

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.pt.) w godzinach 7:0018:00.

Do Państwa dyspozycji są również specjalnie infolinie:

  • pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym, czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia,
  • pod numerem tel. 22 290 55 00 do obsługi spraw związanych z Polskim Ładem i rodzinnymi świadczeniami Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy, dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00.

Urząd Miejski w Tczewie,

wrotatczewa.pl/zus-w-tczewie-bez-bezposredniej-obslugi-klientow/

Autor: krystian