Strona internetowa powinna być przede wszystkim źródłem konkretnej i rzeczowej informacji dla odwiedzających. Powinna również w pewien sposób zachęcać do ponownych odwiedzin. Sporo mówi się o tym, że liczy się pierwsze wrażenie, dlatego też należy zwrócić szczególną uwagę na aspekt wizualny strony firmowej. Jakie jeszcze elementy poprawią odbiór strony firmowej?

Nowoczesna strona internetowa dla firmy

Jeśli potrzebujesz atrakcyjnej i nowoczesnej witryny firmowej to nie musisz szukać daleko. Agencja marketingowa 48 Media ma w swojej ofercie kompleksowe tworzenie stron www dla firm – oznacza to, że w ramach stworzenia strony otrzymasz pełne doradztwo, serwer i domenę oraz wszelkie pozostałe kwestie techniczne zostaną wykonane w ramach jednej usługi.

Przejrzystość

Dość często przejrzystość idzie w parze z minimalizmem, jednak nie zawsze. Można stworzyć świetnie rozbudowaną witrynę internetową, która w przejrzysty sposób ułatwia nawigację. Należy zwrócić uwagę na to, aby w widocznym miejscu znajdowało się logo firmy, a menu było łatwo dostępne i dostrzegalne już na starcie. Istotne jest również to, aby zastosowane linki w menu były jasne i klarowne, w taki sposób, aby każdy dobrze wiedział do czego służy dany link lub przycisk. Nie ma nic gorszego niż klient, który przeszukuje kolejne podstrony, ponieważ nie wie na której znajdzie chociażby dane kontaktowe do firmy, bo menu jest dla niego niezrozumiałym zbiorem ikon i symboli.

Portfolio i doświadczenie

Strona na której firma zamieści rozbudowane portfolio będzie wzbudzać zaufanie i stworzy wyobrażenie, że potencjalny klient ma do czynienia z profesjonalistami. Jest to swoiste potwierdzenie kompetencji i działa znacznie lepiej niż ciągle powtarzane frazesy reklamowe. Warto przy okazji portfolio zadbać również o referencje klientów, a także zamieścić wybrane, rzeczowe opinie zadowolonych osób, które w przeszłości skorzystały z oferty firmy. Aby podkreślić to, że firma ma duże doświadczenie można umieścić na stronie zdjęcia certyfikatów i nagród otrzymanych w trakcie działalności.

Elementy zachęcające do działania

Strona www powinna posiadać przyciski i linki typu „call to action”, czyli motywujące do konkretnego działania. Jeśli potencjalny klient przeczyta o tym, że firma jest w stanie wykonać konkretne usługi to warto na dole takiej strony umieścić formularz kontaktowy lub link do strony, gdzie będzie w stanie natychmiastowo zamówić daną usługę. Jest to bardzo efektywna forma reklamy i dla odbiorcy jest to również wygodna forma nawiązania kontaktu.

Jak zadbać o to, aby strona firmowa była atrakcyjna dla odbiorcy?