Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Tczewa

Jakich błędów unikać przy tworzeniu strony www dla firmy?

Nowoczesna strona internetowa stworzona przez profesjonalistów z takiej firmy jak agencja marketingu internetowego 48 Media będzie wpasowywać się w aktualne trendy oraz pozwoli skutecznie pozyskiwać nowych klientów dla Twojego przedsiębiorstwa. Jeśli natomiast pozwolimy, aby stronę internetową stworzyła osoba, która posiada doświadczenie w tworzeniu stron www, ale jest zakorzeniona w starych i już nieaktualnych rozwiązaniach to powstanie witryna, która będzie odstawać jakością od innych. Jakie błędy mogą spowodować, że strona www będzie mało atrakcyjna?

Wolno ładująca się strona

Jeśli przeładujemy stronę www niepotrzebnymi elementami, takimi jak na przykład aktualna pogoda, zbędne formularze lub ankiety to szybko może się okazać, że internauta musi poczekać dłuższą chwilę, aby uzyskać dostęp do właściwej treści. Wszelkiego rodzaju elementy dodatkowe niepotrzebnie spowalniają wczytywanie się witryny i mogą spowodować, że część osób zwyczajnie zamknie stronę i poszuka innej alternatywy. Popularnym narzędziem do testowania szybkości wczytywania się strony jest Google PageSpeed Insights.

Język korzyści zamiast skomplikowanych tekstów

Na początek warto ustalić do kogo będzie skierowana treść witryny firmowej. Jeśli mamy do czynienia z konsumentami, którzy oczekują podstawowej informacji o produktach i zależy im na tym, aby poznać korzyści związane z zakupem takich przedmiotów to należy skupić się właśnie na tym. Skomplikowane wykresy oraz dane techniczne, które są rozumiane przez nielicznych specjalistów z branży mogą wywołać zniechęcenie, a nawet irytację i zwykle tylko spowalniają dotarcie do konkretnych i rzeczowych danych i informacji.

Brak istotnych informacji o firmie

Jeśli zadbamy o wszystkie ważne elementy, ale nie zwrócimy uwagi na tak istotny aspekt jak umieszczenie na witrynie dokładnych i szczegółowych informacji o samej firmie to może to wywołać u wielu osób obawy o jej wiarygodność. Tego typu dane to między innymi REGON, NIP, adres siedziby, informacje o tym jak długo działa na rynku i tym podobne. Pozwala to utwierdzić w przekonaniu, że klient ma do czynienia z legalnie zarejestrowaną firmą, która działa zgodnie z polskim prawem.

Brak unikalności

Uważny internauta łatwo dostrzeże elementy graficzne i zdjęcia, które są nieustannie powielane na wielu witrynach internetowych. Tworzenie stron internetowych dla firm wymaga w pełni unikalnego podejścia do tej kwestii. Strona www powinna być stworzona pod konkretnych odbiorców i być unikatowa na tle konkurencji.